Сувенірна продукція

Сувенірна рекламна продукція з логотипом фірми - це інструмент рекламної кампанії, який працює на залучення нових потенційних клієнтів та на заохочення існуючих. Всім подобається отримувати подарунки, а якщо це ще й корисний подарунок? Ручка та блокнот, подаровані на конференції, пакет з подарунками, отриманий на виставці, в якості ознайомчого матеріалу, чашка, виграна у промо-акції - все це сувенірна продукція, здатна покращити ваш імідж та створити позитивний образ фірми.

Сувенірна продукція умовно поділяється на сегменти:

  1. Промо-продукція - призначена для залучення великої кількості нових клієнтів. Така продукція зазвичай охоплює велику аудиторію потенційних клієнтів. Це ще також так звані промо-сувеніри. Найчастіше це не дорогі сувеніри, наприклад, ручки, запальнички, брелоки, значки, магніти тощо.

Сфери застосування даних сувенірів:

  • промо-акції;

  • дегустації нових продуктів;

  • презентації;

  • виставки;

  • семінари;

  • відкриття магазинів, салонів.

  1. Подарунки для постійних клієнтів - ще називають Бізнес-сувеніри. Це подарунки, які даруються з періодичністю для конкретних клієнтів, можуть підбиратись спеціально за напрямком діяльності фірми, тобто тематичні. Також це подарунки до днів народжень фірм, до свят, пам’ятних дат. Зазвичай в групу цих сувенірів входять товари з середньою вартістю, наприклад, термоси та термокружки, парасольки, годинники, вироби з шкіри, щоденники, блокноти, офісні набори та багато іншого. Головна мета бізнес-сувенірів - нагадатись про себе клієнту, віддячити за співпрацю. Головне, щоб такі подарунки були не лише гарними, але й корисними.

  2. VIP-подарунки - сегмент дорогих подарунків, які зазвичай даруються партнерам, керівникам, постачальникам. Це індивідуальні подарунки, які не тиражуються. Вони вирізняються оригінальністю, ексклюзивністю, нестандартністю, вирізняються серед інших. Найпроблематичніше - це підібрати подарунок, яким можна вразити, тому тут спрацьовує правило: тим більше цінується подарунок, чим він оригінальніший та непотрібний. Також це можуть бути подарунки функціональні - корисні в побуті або призначенні для проведення дозвілля. Це можуть бути винні набори, набори для пікніка, інвентар для ігор, наприклад, гольф, теніс. Такі подарунки можуть бути:

  • тематичні (залежать від напрямку роботи фірм);

  • подарунки до свят та пам’ятних дат;

  • дорогоцінні подарунки, з натуральних каменів, з цінних металів;

  • персоналізовані, з особливим гравіюванням, побажанням;

  • з логотипом дарувальника;

  • набори з кількох виробів для колективів

та багато іншого.

І пам’ятайте, сувенірна продукція не може повторюватись. Повторно можна дарувати квіти, цукерки та листівки вітальні, а сувеніри від фірм повинні бути кожен раз різні, щоб привертати увагу ваших клієнтів знову і знову. Погодьтесь, не дуже цікаво щороку отримувати в подарунок один і той самий щоденник чи однакові набори до чаю. Будьте оригінальними, а Агенція Рекламіст вам в цьому допоможе. В нас широкий вибір сувенірної продукції, тому зможемо вас здивувати та підібрати саме ту продукцію, яка буде цікава вашому клієнту. Ми пропонуємо широкий асортимент продукції від провідних виробників з Європи, а також з Китаю.

ЗРАЗКИ РОБІТ: